and i'm back, for now anyways

Hejhej! Jag sitter på jobbet nu och har så sjukligt tråkigt, så jag skulle kunna mörda någon tror jag- jag har inte fått inlogg eller nåt till datorn, så jag kan inte göra ett skit! >: Och nya regler har kommit på plats, så internet är väl spärrat; nästan alla sidor är spärrade. Menmen. Helgen var sjukt bra i alla fall! Helt gaalet med människor, och jävlar vad bra banden var- helt gaalet :D:D Slår nog fanimej förra årets Metaltown alltså, och då var det underbart! Tror publiksiffran var runt 28000 eller så, och det märktes verkligen. Människor överallt, precis överallt! Men jag lyckades stå nästan längst fram på alla band jag ville se; förutom på Inflames (och deras show var sinnesjuk, det blir bara bättre och bättre!), för då stod jag kvar lite väl länge  på Bullet for my Valentine och grinade :D Förövrigt, och jag höll på att dö av depression när jag hörde det, så signade Matt från Bullet skivor under lördagen, MEN DET MISSADE JAG!!!!!! :'( :'( Buuuh. Jävla kuk alltså! Och jag missade med ett hårstrå att få hans plektrum... det kommer jag aldrig förlåta migsjälv för.

Hursom, så var det sjuukt kul och jag ska försöka lägga upp massa bilder ikväll när jag kommer hem! (: Nu till att dricka lite kaffe och.. sitta (x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0