and i'm one day closer

God dag allesammans! Nu är jag äntligen hemma från jobbet, är riktigt slut nu alltså. Ikväll blir det sängen tidigt, och idag menar jag det verkligen! Men det går ju bra i alla fall, skulle dock ha varit på en träning idag, men det blir nog imorron istället- jaja. Fasiken vad jag längtar till imorron jättesen natt! :D METALTOOOOOWN! Gud vad nice det blir. Komma bort och glömma lite, bara njuta av underbar musik och bra sällskap. Ser verkligen fram emot det. Har äckligt mycket tankar i huvudet nu, så göteborg ska bli riktigt riktigt skönt. Obeskrivligt skönt. Önskar att jag hade kunnat stanna där nere och glömt allt, börja om på nytt.. men det går ju inte (x Man kastas tillbaka till verkligheten och tvingas ta itu med saker. Life's a fucking bitch sometimes.

Hur som, så har jag ont i magen av hunger.. sitter och knaprar nötter och hoppas på att mamma börjar med maten på en gång. Skriver nog lite mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0