coffee, chocolate, friends, nice weather..

Godmorgon, du härliga dag! Är full av glädje idag, behövde inte ta med mig laptopen eller den "stora" väskan, ingenting! Bara min lilla kuvertväska med smink, Under Guds himmel och plånboken. Och efter att ha varit riktigt arg på min sambo imorse för att han vägrade kliva upp så jag blev sen, men det visade sig att läraren inte kommit än så det gjorde ingenting, så är jag helt bekymmersfri idag! Om man bortser från att det ser ut som om vi måste betala dubbelhyra när vi flyttar... :'s

Anyways, sitter i datorsalen med klassen och vi har medieproduktion; det blir att kolla på filmer, dricka kaffe och idag även äta choklad! :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Varför det??????

Skulle inte någon annan flytta in i eran lägenhet 1/7 - Frågetecken?

Puss o kram

Mammsen

2010-06-02 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0