coffee will be my drug

Hallå! Har nyss ätit lunch, blev tikka masala eller hur det stavas :D Men jag blir tvungen att ta tillbaka det där med att det blir en lång dag, den har gått superfort av någon anledning. Vi bara sitter och snackar hela tiden, och jag antar att tiden flyger iväg då. Snart helg :D Ikväll ska jag och Fredrik ut och äta i Hudik, vi har bokat bord på Texas. Sen undrar jag om vi ska hem eller om man ska försöka hitta på något.. Äh, det får tiden visa. Men det ska bli kul att äta där i alla fall, och inviga mina nya superskor :D Weeij. Men jag tänker fuska, faktiskt; jag tänker ha ballerinaskor på mig när vi går in och när vi går hem igen (vi tänkte beställa lite drinkar och så, så ingen bil), annars kommer mina fötter att dö ännu mer. (x

Well well, back to work i suppose!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0