everytime i look inside your eyes, you make me wanna die

Godmorgon! Riktigt härligt sommarväder idag, yay! Har suttit ute på balkongen i bikinin en sväng, skönt som fan. Tänk om jag hade kunnat gjort det varje dag, men ändå fått betalt? Haha, vad underbart det hade varit. Men nästa vecka jobbar jag bara tre dagar, vilket ska bli riktigt skönt! Är ledig torsdag- fredag för att vi ska flytta till Sundsvall då, ju. Blir riktigt kul! Längtar verkligen. Men jag kommer sakna hudik ändå.. Finns så mycket minnen här, men. Dax för nåt nytt!

Jaja, jag sitter och dunkar Bullet for my valentine nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske logga in på Fredriks wow konto och spela lite? :D

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Har du börjat packa nu?

Synd att vi inte är hemma o hjälpa till.......

Puss o kram

Mammsen

2010-06-27 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0