i hate to do this, but i have to

Hallå! Nu håller jag på att städa för fullt, eller ja.. Städa fem minuter, sitta vid datorn tio minuter, städa fem minuter och så vidare. Funkar bra det! Börjar se helt okej ut här nu igen. Dock tänker jag vänta med att dammsuga till strax innan jag går och lägger mig; det räcker med att Mitzi går under LasseMajas bur för att det ska bli lika dammigt och så igen. Har varit och handlat idag med, träffade på Manne på ica :D Handlade allt som behövs till imorron.. och nu när jag skriver det så kommer jag på att jag helt glömt att köpa öl till gästerna! Goddamnit. Jag som var så stolt över att allt var fixat (x Jaja. Meeen, veeeet niråå? >: Min läkare hade inte förnyat mitt recept på medicinen innan hon gick på semester, så nu nästa vecka blir jag utan medicin!! :'s typ lite PANIK. Det är ju inte en medicin man bara kan sluta tvärt med, heller direkt. Goddamnit.

Ikväll kanske vi ska träffas några i klassen för att typ spela kubb eller så. Är ju finväder, så man måste ju ta chansen! (: Äh, nu ska jag fortsätta städa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0