i need some makeup

Har just ätit lite lunch, blev inte himlans mycket för det var chili con carne.. blä >: tur att jag ätit choklad :D Haha. Kom att tänka på det idag, det var ett bra tag sedan jag fick ångest av mat eller godis nu.. Det brukar kunna vara lite jobbigt att äta godis och sånt med andra, men det är inte alls lika jobbigt som förut. Kan vara för att jag hittat ett sätt som funkar jättebra för mig med allt ätande; godis på lördagar/ söndagar och även onsdagar har det blivit väldigt många veckor nu, och äta mat efter matschemat. Känns bra!

Hur som haver, så efter skolan ska jag ner på stan (med Erika hoppas jag!) och kika på lite smink, vill ha ett ljust nagellack och en vit kajalpenna till studenten. Blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0