i thought i was fine

Tyvärr, så tänker jag lämna studentkategorin nu och fokusera på det "verkliga" livet (utan fest och fläng ett tag); igår råkade jag faktiskt väga mig när jag var på förfest, och till min riktigt stora besvikelse så vägde jag fem kilo mindre än jag trodde och nästan två kilo mindre än innan jag började hos dietisten, för ett och ett halvt år sedan! Det känns inte alls bra, och jag som trodde att det gick så himla bra- att jag börjat hamna på en stabil nivå. Tydligen så gör det ingen skillnad om jag anstränger mig som en gnu för att äta bra och så, jag kommer ingenstans. Jag försöker att inte tänka på mat och vad jag äter/ hur mycket/ när och så, men det blir tydligen aldrig någon skillnad.

Vet inte riktigt hur jag ska bete mig nu, så det får nästan bli lite rotandes i kylskåpet och kolla på film tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0