i'm kinda bored.. now

Jag har tråkigt >:  Men det hände något jättehemskt, jag höll verkligen på att dö! Jag höll på i köket och så PANG! smäller det från LasseMajas bur, jag skyndar mig dit och ser att hans ena framtass har fastnat liksom, ut ur buren och in igen, så att den var helt fast och såg ut som om den var helt paj. Han hade jätteont och bara låg helt stilla och blundade, för att i nästa sekund få panik och försöka ta sig loss, vilket resulterade till att han snurrade tassen ännu mer! Jag fick panik och visste inte alls vad jag skulle göra så jag ringde Fredrik så han skyndade sig hem från jobbet för att lirka loss tassen. Jag vågade inte röra tassen för jag trodde att jag skulle bryta den, men Fredrik klarade det fint och han hoppade gärna upp i famnen på Fredrik och blev lite ompysslad. Uscha, jag trodde han skulle dö >':

Men nu har jag i alla fall riktigt tråkigt- ska bli kul imorron när först mor och far (och syster?) kommer förbi en sväng, och sedan på kvällen ska jag ut på äventyr (i en trädgård) med klasskompisarna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0