i'm stuck inside while the sun shines

Godmorgon! Nu fick jag tillbaka det jag sa igår, för nu skiner solen jättefint och det är varmt ute! Meen, då måste jag sitta inne istället (x Får sätta mig ute på lunchen tror jag. Med boken. Blir nog bra det. Ringer ingenting än så länge, skittråkigt. (x Fördriva tiden med att läsa Looking for gruop antar jag :D Haha, det är en tecknad serie som är lite halvt baserad på Wow, men det är så komiskt- och den är på datorn så det får vi göra!

Btw så skulle jag ha varit till dietisten idag, klockan åtta.. men jag var stensäker på att det var imorron, så gissa vart jag var klockan åtta imorse? I Ljusdal. Fuuuuck. 1). Jag blir debiterad på 350 kr 2). Jag hade behövt träffa dietisten för maten och jag spelar inte alls samma spel just nu (om ni minns det så vägde jag fem kilo mindre än jag räknade med förr- förra veckan och jag tror inte att jag gått upp mer). 3). Jag vill prata med någon utomstående! Jag måste komma ihåg att ringa idag eller imorron.. En bra sak idag är i alla fall att jag får lön idag, och jag får 1500 kronor mer än jag räknat med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0