my stomach is screaming

Hejhej! Det kom en till till min avdelning, sedan sitter det någon som backup. Så nu sitter jag inte helt ensam, tack och lov för det! Men ingen lunch paus idag, vi får desklunch istället. Hade mer än gärna velat gått ut en timme, men. Inte idag då antar jag. Eller, ikväll i så fall. Ska jobba över idag med, som det ser ut. Hm. Inte på humör för det, men- vad ska man göra. Extra pengar om inte annat.

Dock så verkar lunchen komma när det passar dem, och jag är superduper hungrig. Min mage skriker åt mig, den tror nog att jag glömt bort vad mat är för nåt. Buuh. Pessimist Emily är framme idag, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Nå, så forstår jeg bedre hvorfor Kim hærger på fakebook ved denne tid. Lidt fundersom var jeg faktisk......... Nå, men jeg håber da dagen går lidt hurtigt for dig. Synd at du ikke er her. Vejret er vidunderligt! Har været i Blåvand i dag - ude på hukket naturligvis - og så har jeg måttet 'nedlade' mig til at købe ladyboxers - en slags hipsters. Meget mod min vilje. Jeg undrer faktisk om det er sådan at danske kvinder generelt går med numsen bar, siden det ikke er til at opdrive undertøj i et lavere nummer end størrelse 40. -:)



Puss for nu

2010-06-28 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0