on the highway

Störande att det blir fint väder nu så här ganska sent på kvällen när man är alldeles för trött för att göra något, det hade det väl kunnat vara hela dagen.. Visst har det varit ganska kallt hittills va? Jag som vill ha shorts och linnen på mig utan att frysa! Hoppas det kommer, så man kanske kan äta glass ute i solen också :D Mumma. Jag sitter och kollar på Two and a half men med Mitzi och lyssnar på musik och kikar internet- vem sa att jag inte kunde multitaska? :D Äh. Ska hoppa i duschen nu tror jag.. Drygt. Känns så meningslöst, inte direkt att jag blir finare eller så av att jag duschar. (x Nej, jag slarvar inte med min hygien men jag känner att det inte gör någon skillnad. Jag känner mig lika äcklig och skitig i alla fall, oavsett hur länge jag duschar. ..Ett helt annat spår än det jag tänkt, men så är det. Duschen nästa. <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0