possibly..

Blev ensam på stan, men det gick supersnabbt så det var lugnt ändå- in och ut, typ. Köpte en kajal och ett nagellack, precis som jag tänkt :D Haha. Sedan tog jag en promenad i värmen hem och testade en sminkning till studentmiddagen, och kanske själva studenten.

Fredrik är i Ljusdal, han skulle hämta en ny bil tror jag.. Fattade inte riktigt om det var en lånebil eller hur det var; hans kära ford krånglar bara hela tiden så nu är han lite less på den. Förhoppningsvis kikade han in till mamma också (pappa är i Finland) och kolla om studentfotona kommit :D Hoppas!






Vad tror ni? Nu syns inte den ljusa linjen runt ögat så väl på grund av ljuset, men. Och den ljusa ögonskuggan syns inte så bra heller, men x) ni fattar!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Snyggt, tycker jag.

Vilken färg är ögonskuggan? - Behöver nämligen inte synas så mycket som du kanske tror. Om du vill vara lite vintage - typp 1920-30 talet, då ska ögonskuggan inte synas alls.



.... Och oavsett vad du säger, så tycker jag att studentfoton blev kanonbra!!!!!!!



Puss o kram

Mammsen

2010-06-03 @ 09:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0