pushing through

Jag funderar nästan på om jag ska testa att skippa medicinen nu, för jag har inte fått något nytt recept och jag har ingen tid förrän om två veckor. Har ingen aning om hur jag kommer må om några dagar, men jag pallar verkligen inte hålla på just nu. Måste även komma ihåg att posta mina betyg imorron, så jag har i alla fall en liten chans att bli antagen på högskolan. (Även fast att jag inte alls är orolig, men ändå.) Nä, jag är verkligen tömd på energi nu och det känns så bra att säga det, att få ut det och inte bara tänka det hela tiden. Längtar till Sundsvall; nya människor, ny omgivning, ny vardag, nya rutiner.. ska bli riktigt skönt alltså!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

...Det kan du ju naturligtvis göra om du känner dig redo......



Puss o kram

Mammsen

2010-06-17 @ 09:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0