sleeping beauty

Hallå! Klockan har hunnit bli efter fyra, och det känns som om jag nyss vaknat. Klev upp en snabbis vid tio och gav Mitzi mat, sedan sov jag till halv tolv- vaknade och kikade på film. Vid tre åkte jag och Fredrik in på stan en snabbis och fikade och gick runt lite, och nu sitter jag här. Blev en trevlig kväll igår, faktiskt. Maten på texas var supergod, och efteråt så gick vi in en sväng på bockarna. Var inte så mycket folk, men vi träffade på en del vi känner så det var jättekul! Skönt att träffa lite folk och komma ut en stund- måste jag säga! (:

Jag ska ta och kika igenom en massa filmklipp på youtube från Metaltown, cya!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

WOW - ny väska? - Snyggt!

Hoppas du njöt kvällen ordentligt. Själv var jag lite trött på fotboll och dårligt väder i går.

Var en sväng i Varde i dag och handlade mina första ballerinas. Svarta. Och en ny tjusig väska. You'll like-:)

I kväll blir det middag hos grannen.

Ha så trevligt!



Puss o kram

Mammsen

2010-06-26 @ 16:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0