sleepy head

God morgon! Tog en välförtjänt sovmorgon idag, eftersom att jag inte direkt har något att göra i skolan- men ändå så vaknade jag första gången strax efter åtta, men halvsov mig hela vägen till kvart i nio. Hi, så trött var jag som det verkar. Idag är det ju superväder ute (är verkligen rädd att det ska hinna bli spöregn till nästa fredag. Då kommer mössorna förstöras!) så jag satte mig i bikini på balkongen och njöt med ett mega stort glas juice. Nu hoppas jag att jag fått i alla fall lite färg! Men det blev lite för varmt, så nu sitter jag och lyssnar på musik i storarummet och gör ingenting. Tänkte åka till skolan runt tolv (:

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Men snälla Emily. Det är ju först nästa fredag. Det kommer INTE att bli regn. Du oroar dig helt i onödan-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-06-03 @ 13:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0