monday morning

Nu sitter jag och väntar på att åka till skolan. Har duschat håret, sminkat, fixat håret och ätit min älskade frukost. Den betår som vanligt av yoghurt och müsli + juice. I vanliga fall brukar jag ta frukt också, men jag orkade inte det idag. Sen får jag ju inte glömma medicinen som gör mig lite mänsklig :D haha. Jag måste även erkänna att jag sitter bänkad varje morgon framför nyhetsmorgon på tv4, jag tycker att det är så mysigt! Och så hänger man med lite om vad som händer i vår värld.

Om en kvart ska jag ta och börja klä på mig, borsta tänderna och väcka min chaufför a.k.a sambo :D Verkligen härligt att inte behöva åka bussen! Jag hatar att åka buss. I skolan så har vi K-projekt hela dagen, som just nu innebär litteraturhistoria. I love it! Jag skriver en berättelse, vilket jag tycker är jätteroligt.



Men nu ska jag ta och fokusera på sportpanelen! Hörs senare!






Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,



Tack för en jättemysig helg. Det får vi göra om snarast.-:)



Sitter här och läser Arvet från Darwin. Skitbra bok! Den kan jag rekommendera.



Ha en skön dag!



Puss o kram

Mammsen

2010-03-29 @ 14:48:42
Postat av: Haydron/Martin

Gillar verkligen den understa bilden, du är vacker vet du det? (: Ha ett gött lov nu <:

2010-04-02 @ 07:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0