<3




världens bästa människor!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan!



Vilken fin bild!

Jag tycker du är vackrast!



Här kommer en liten testlänk



http://swedish-speedtest.10-fast-fingers.com/



Jag gjorde riktigt bra ifrån mig. Se om du klarar av den-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-05-26 @ 13:11:32
Postat av: Nadja

Åååh, vad kul! Vad fina ni är! Grattar i förväg till studenten! Kanske springer på er på själva dagen också! :D

2010-05-26 @ 13:48:45
URL: http://fallmammi.blogg.se/
Postat av: MiaMaria

Ååh Emily, jag har inte tänkt på att jag kommer sakna klassen. Men visst kommer jag det. Dock kommer det värsta vara att mista de riktiga vännerna, som dig.

Känns så ofattbart att jag har träffat och fått en så underbar vän som dig, och nu kommer du flytta till världens ände! ;) Kommer sakna dig så mycket, och ångrar alla fika-stunder vi missat.

<3

2010-05-26 @ 16:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0