a pretty good nights sleep

Gick och la mig halv tio igår, minns knappt om jag släckte lampan eller inte, så fort somnade jag! Och sedan har jag sovit fram tills sex imorse, då var det dax att vakna, tyckte Mitzi. Hann inte till lådan idag. -.-' Vi har köpt en till låda åt henne, så vi har en i sovrummet också. Och vi har köpt en typ citron spray, det ska katter tydligen inte als tycka om. Men det verkar inte hjälpa riktigt. Ingen som har något tips? Det tas hjärtligt emot! Visst, det kan ju ta ett tag med tanke på att hon inte fått någon lådträning alls innan vi hämtade henne, men ändå. Ju snabbare ju bättre!

Jag sitter i köket nu, det ligger en Andreas i soffan, så jag vill inte väcka honom. Ska kika runt alla bloggar och så, och sen bär det av till skolan!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hallå där!

Hoppas du gillade Frasse. Tycker skräpet är gott där-:)

Du måste nog hålla ett ögon på lilla Mitzi, och sen när du ser att hon börjar gå runt o liksom leta, då tar du henne och sätter henne i lådan.

Det är med djur som med barn - man måste visa dem hur man gör-:)



Ha en skön dag!



Puss o kram

Mammsen

2010-05-12 @ 08:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0