back home

Nu har jag nästan nyss kommit hem från Ljusdal. Var hemma hos mamma och pappa en stund medans Fredrik var i missionskyrkan. Det var lika trevligt som alltid! OCH SNART ÄR DET DAGS! :'D Gud vad det känns konstigt idag. Blir så pirrig, ledsen, glad, orolig, STOLT. Helt otroligt vad med känslor det fanns inblandade idag när vi höll på med mössorna och när vi knäppte kort. Ska bli så himla kul att ta studenten! Men jävlar vad jag vill tillbaka till skolan i höst >: Som tur är så är det några dagar kvar, för jag behöver göra lite mer skolarbete. Ska sätta mig nu med historian och hoppas på att hinna bli klar innan alldeles för sent!

Ha en bra kväll, alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0