breaking the habbit

Woho, gissa vad jag har impulsköpt? :D Avatar! Den fanns för 149 kr på coop, och det tyckte jag att den var värd. Har länge planerat att utvidga min film samling, så varför inte börja med den? Jag var helt förtrollad när jag såg den på bio, det är utan tvekan en av de bästa filmerna jag någonsin sett! <3 Och en del godis följde med, känns lite halvjobbigt. Men jag har haft som mål länge att äta godis varje lördag, som terapi. Så då ska jag göra det med. Promenera mera, äta mera :D Haha, eller något liknande. Ååh, något annat som också följde med! Cactus juicen jag alltid drack när jag bodde på elevhemmet, nostalgi!

Nu håller jag och Fredrik på med middag i alla fall, blir hopkok med couscous :D Nomnom. Sedan ikväll ska vi spela wow tillsammans, yay. Det gillas :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0