busy dag!

Hellu! Jag glömde laptopen imorse (x Det var riktigt jobbigt, har fått skriva en massa för hand idag istället! Haha, men det har gått bra. Har gjort en del i PA och började bra på sista uppgiften i Litteraturhistoria. I'm awesome! Efter skolan idag så stannade jag för att fota migjsälv- jag ska göra typ som ett modereportage om 1920- talet. Får in en rad olika kursmål i två ämnen av det, så. Men jag har som sagt fotat migsjälv, och samtidigt filmade jag det en stund så man får se "behind the scenes", så ska jag redigera bilderna och filmen, göra en film av det och lägga in musik. Blir nog bra det! Ska även göra något snyggt grafiskt, så blir det kanon. Ni får nog se lite av bilderna senare, om ni är snälla! :D Ska ta och dricka lite kaffe. Kanske spela, tror att jag ska göra det i alla fall. Cya later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0