coffee and parents and buns!

Mja, nu har mamma och pappa nyss åkt hem igen. Nog blev det kärlek mellan dem och katten alltid! Speciellt mamma blev sugen på en, och jag tror att pappa egentligen också vill ha en. Båda två är egentligen djur människor, men min syster är super allergisk så vi har aldrig haft djur. Och nu har det väl mest inte blivit av för dem, men det verkar lockande! (: Skulle vara roligt när man åker dit att ha ett djur runt benen. Hihi.

Nu väntar jag på att Mia ska komma över en stund, och Fredrik ska åka iväg på kalas. Kollar lite på Smallville medans, det är ett sånt program jag egentligen inte alls tycker om men jag kan inte låta bli att kolla :D Haha.

Jaja, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0