feels like a saturday

Guud så skönt det är att vara ledig idag, eller hur? Riktigt skönt att sova två timmar extra idag. Klev upp halv åtta, då blev Mitzi pigg. Lite tråkigt att jag är så lättväckt.. men det kanske blir bättre när hon blir äldre, kan jag ju hoppas i alla fall. Idag har hon varit jätteduktig! Både kissat och bajsat i lådan, ingen annanstans. Yay! :D Nu ligger hon här i mitt knä och spinner jättemycket. Mamma och pappa kommer lite senare idag, ska bli trevligt! (: Kanske lyckas övertala pappa att köpa en kisse åt mamma (; Haha. Sen kommer nog Mia också, det var länge sen!

Men nu ska jag ta och läsa igenom alla bloggar jag följer, dricka kaffe och sen försöka väcka sambon! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0