i might me starvin'

Godmorgon! Jäklar vad jag var hungrig när jag klev upp, är det i och för sig fortfarande, men nu äter jag frukost så det lägger sig kanske :D Ska strax kika på nyheterna, thats awesome. Men det är ju bajsväder idag, ju. Jag vill ha sool! Värme. Så undrar vad man ska klä på sig idag. Hm. Jaja, det får tiden visa. Ska plugga en massa idag, göra klart historian, vilket jag ska göra i skolan, och ska kolla om jag behöver komplettera i Ledarskap, Hälsopedagogik och.. ja, det var väl det. Måste även göra den tråkiga språkhistorian! Igår stannade jag kvar efter skolan och hade muntligt med naturkunskapsläraren om jordens och universums historia, och då fick jag till så att jag och en kille i klassen ska köra muntligt på måndag med samma lärare om naturliga kretslopp och kretslopp skapade av människan. Skönt att inte behöva skriva en till uppsats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0