i'm off for today

Äääh, det blev bara en uppgift. Gjorde fram till VG, måste prioritera lite. VG här, MVG i de andra ämnena :D Haha, det låter bra. Detta var Projekt och företagande, en sista uppgift som var supertråkig. Kanske får prata med Rektor också- eller förresten, när Fredrik kommer hem kan han ju hjälpa med de sista frågorna.. Han har ju gjort den här uppgiften. Kanske blir MVG ändå :D Men, nu ska jag i alla fall dra mig tillbaka och kolla på tv resten av kvällen och lägga mig tidigt. Men ni får ha en fortsatt bra kväll! (:


Förresten så tycker jag att ni ska kika in Taylor Momsens band The pretty reckless; förvånansvärt bra! Har jämt tyckt om Taylors stil (hon är verkligen het!), men jag hade aldrig trott att hon kunde sjunga, men ack så fel jag hade. Check it out!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hallå där!

Hoppas att du hinner med allt nu-:)

Har aldrig lyssnat på the pretty reckless... ska ta o göra det....



Puss o kram

Mammsen

2010-05-20 @ 09:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0