it's finally official

Åååh, titta vad som låg innanför dörren när jag kom hem?! :D Vi har fått hem en massa grejjer från mitthem, men för första gången på 2½ år så står jag med på papprena! Känns som om det är på riktigt nu, liksom. Och så fort vi väl flyttar ska jag skriva mig i Sundsvall, så jag får hem posten och allt sånt. Ska bli hur kul som hellst! Och vet ni vad jag kom på? Haha, helt underbart! Jag kommer ju kunna åka på IKEA superofta :D YAY!

Det visade sig att Fredrik ska jobba ikväll, så jag får titta på hockeyn själv. >: Menmen! Ska börja plugga nu, samtidigt som jag kikar på hockeyn! :D


Hejhej!




Kommentarer
Postat av: Mammsen

KUL!!!!!

Grattis!!-:)



Plugga på nu. Inte många dagar kvar-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-05-20 @ 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0