kitty kitty

Åh, vad det hjälpte att sitta och prata om metaltown med Erika ett pass på skolan! Längtar som en tok, kan jag ju säga! :D Och sedan kom min älskling ner på skolan också, det var också jättemysigt (: Vi fick till ett möte imorron i alla fall, då ska hela klassen (av dem som kommer) prata med rektor om studenten. Nu ska det redas ut, så att det blir bra. Så är det bara!

Nu sitter jag och Fredrik faktiskt och letar efter en kissemiss! Vi vill båda ha en katt, och Fredrik tyckte att det kunde vara bättre att köpa en nu istället för till sommaren när vi flyttar och så. Så då kommer jag ha någon att mysa med när Fredrik jobbar på kvällar och helger :'D Wish us luck!



Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Oh no! Hade ingen aning om mötet idag... Du får berätta allt sedan så jag får någon koll på dethär med studenten, har noll koll alls :(

kan ju ta det över en fika någon dag? :)

<3

2010-05-05 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0