negativety is just sickening

God morgon! Jag är i skolan nu, sitter lugnt för mig själv och lyssnar på Christina Aguilera, denna ljuvliga stämma skulle jag kunna döda för! Det är lite lustigt egentligen; jag lyssnar i princip bara på hårdrock eller heavy metal, men Christina är ett undantag! Har lyssnat på henne sedan jag var 12 tror jag, och jag har inte kunnat släppt det. I totally adore that woman! Jag håller på och letar efter ett miljöproblem som skulle kunna uppstå i den grafiska branschen, kommer ha en diskussion om det om en stund. Härligt; slippa skriva en uppsats! Så ja.., det ska jag fortsätta med nu!

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Christina är bra - för att hon kan sjunga. Och för att hennes texter har ett budskap och är en berättelse. - Förmodligen är det därför du gillar henne.

Man ledsnar ju snappt på dagens pop. Vad tycker du om Lady Gaga? - Jag tycker hon är grovt överskattad. Hon är ingen konstnär, eller har intressanta budskap. Möjligtvis kan jag ge henne kredit för hennes klädstil - ingenting annat-:)



Puss o kram



Mammsen

2010-05-17 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0