nothing is erased

Guud så skönt att komma hem, faktiskt. Har varit en jobbig dag. Har haft roligt och så, men det har varit lite jobbigt ändå. Har liksom tappat suget att plugga, vilket är perfekt sista månaden menar jag. Eller inte. Men det är bara att hänga på, jag tänker inte plugga nu. Jag hatar att plugga på vardagskvällar, det är något jag sällan gör. Dock kommer jag bli tvungen att göra det den här veckan, men inte förräns på onsdag planerar jag att göra det.

Jag och Fredrik var och handlade nu efter skolan, jag köpte en hårklämma! En sådan där stor, liksom. Har velat haft en sådan länge, och nu så! Det tyckte jag om. Börjar bli lite trött på att ha samma håruppsättning nu :p När jag har uppsatt, vill säga. Har haft samma frisyr i typ 1½ år nu, när jag sätter upp det. Dags för något nytt! (:

Vi ska snart ta och äta mat också, blir nog bara gröt eller mackor eller så. Har så ont i magen! >:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0