sometimes i really am awesome!

Ja, jag måste ju faktiskt erkänna att jag är grym ibland! :D Haha- har nu gjort klart allt i ledarskapen, även MVG uppgift är gjord, så det är klart! Projekt och företagande är klart, och antagligen MVG där med! Känner mig verkligen på topp idag. När jag kommer hem ska jag sätta igång med en uppgift i Hälsopedagogik, men de ämner är så roligt så det kommer inte bli något problem alls. Känner mig fylld av energi och glädje idag. Skönt som fasiken! Och ovanpå detta så är ju vädret helt fantastiskt :D Haha, optimist- javisst! Så så fort jag kommer hem ska jag börja med den, göra en kopp té, mysas med Mitzi en stund (och Fredrik, såklart!) och sedan ska jag titta på hockey. Sverige- Danmark idag, vet inte alls vad jag ska hejja på. Det är ju skitkul om Sverige går vidare, men det är precis lika roligt om Danmark går vidare. Hm. Men kul ska det bli!


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0