the last assignment

Hejhej! Jag är hemma nu, ensam med djuren för Fredrik jobbar. När jag kom hem så la jag mig i badkaret och läste, har gått igång med en ny bok; Under Guds Himmel av Niklas Krog. En riktigt bra bok! Hans böcker är riktigt bra, har läst fyra stycken- men då var det en triologi som heter Den stora fredens krig, och däri tre olika böcker som är sjukligt bra. Där snackar vi om kärlek vs ondska på ett djup som inte synts till förut. Den här boken som jag läser nu, är en roman skildrad under 1200- talets i arabmeriten. Även denna är sjukt bra! Om man är intresserad av historia kan den här rekommenderas för den är skriven utefter historian, men den är lättläst och skriven som en ungdomsroman. Awesome!

Men, however så ska jag sätta igång med min sista uppgift nu, göra klart språkhistorian. Blev klar med naturkunskapen idag, yay! :D Fast Manne räddade mig ganska mycket måste jag erkänna, jag fattade nästan ingenting men det gjorde han, som tur var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0