the perfect dress

Hejhej allihopa! Jag får väl hoppas att ni inte är alldeles för bakfulla idag. Själv vaknade jag runt nio, men låg kvar i sängen till halv tio. Gick upp, tvättade ansiktet och sådan strunt, gjorde kaffe och gick en promenad! Gud så skönt det var. Frisk luft och att använda kroppen lite. Blev bara tio minuter, sedan skrek magen.

Mina föräldrar har precis åkt hem, de var på besök. De hade med sig min utsökta studentklänning som jag köpt, den är verkligen perfekt! Det skriker Emily om den. Den är rosa/ vit randig och har typ en rosett över bröstet- ganska svår att förklara, men. Tajt över bröstet och sedan jättepuffig från midjan till slut, strax innan knäna. Jag hade bestämt mig för att jag inte ville ha en helvit klänning; har aldrig kännt mig bekväm i enbart vitt. Så hittade jag denna och det klickade :D Haha, dock är jag tvungen att färga håret, jag kan ju inte ha rött hår till en rosa/ vit klänning. Så idag ska jag färga håret brunt. Blir trevligt. (:

Hann även med att öppna ett sparkonto med faders hjälp; verkligen tacksam för att han från början är utbildad ekonom. Perfekt. Ska ta och göra ännu mer nytta idag, jag ska äta lite lunch! Sedan ska jag plugga. Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0