todays is i fine day

Sov ganska länge idag, till strax efter tio. Riktigt skönt! Har sovit jättelite under veckan, så det behövde jag. Halvsov i soffan igår kväll med Fredrik, Mitzi, klasskaka och karamell té. Och hockey! :D Även ikväll blir det hockey, och säkerligen lite godis sen förra veckan- fast jag tror att jag ska kika på Avatar sen också! I alla fall, så är vi nu hundra på vilken ras Mitzi har i sig; Europé/ Bengal. Riktigt fina katter, googla! (:

Nej, nu har Fredrik klivit upp, så jag ska nog ta och diska lite och kanske dammsuga. Sedan någon gång under dagen ska vi över och dricka kaffe hos en kompis åt Fredrik som bor här, det blir mysigt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0