and if i am through, then it's all because of you

Godmorgon! Kul kväll igår, och jättemysigt att träffa Mia! (: Var alldeles för länge sen nu, så det satt väldigt fin! Idag har jag opponering i skolan, alltså man har delat ut sin egen rapport till andra som ska granska den och så ska man opponera mot författaren. Känns skitläskigt! Men ganska fail är det att den jag ska opponera på kan jag inte skriva ut för att det är slut på bläck i patronerna.. -.-' Hoppas att jag hinner skriva ut på skolan.

Neej, jag måste ta och äta lite och börja göra mig klar inför skolan (: Ha en bra dag så hörs vi sen! (:


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Hej! :) Allt bra eller?

2010-11-05 @ 07:06:05
URL: http://morgans.nu
Postat av: Mammsen

Lycka till-:)

2010-11-05 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0