break me open the desperate cry

Hallå!.. Det går inte alls bra med rapporten, jag har så sjukt ont i magen ): Inte roligt. Kan inte ens minnas att jag haft såhär ont förut. I vanliga fall är jag inte den som direkt gnäller om jag mår dåligt, snarare tvärtom, men nu är det fan inte roligt att vara Emily. Men jag har hunnit göra lite grann i alla fall, innan jag var tvungen att ge mig; jag har skrivit ett syfte med rapporten och jag har hittat mycket i böckerna om Bipolär sjukdom, plus att jag har hittat vetenskapliga artiklar. Så lite har jag ju gjort. Men som sagt, inte mer just nu. Kanske ikväll om det ger med sig. Tyck synd om mig, snälla gör det!

Hörs lite senare, ha det bra! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0