dark light, come shine in her lost heart tonight

Hallå! Har just kommit hem från skolan, och jäklars vad kallt det är ute nu! Heemskt att promenera hem. Menmen, så är det. Gissa vad som hände imorse? Mitt larm ringde inte!! Tack och lov för att Neija kurrar högre än en borrmasking så jag vaknade halv åtta. Hann bara klä på mig, koka kaffe, dra på mascara, packa väskan och åka. Suger ganska stenhårt i alla fall! Men första föreläsningen var jättebra, det var en läkare från Rättspsyk som var jätteduktig på att förklara. Föreläsningen handlade främst om psykoser och psykosjukdomar, sen pratade han lite om behandling och sånt också. Bland annat förklarade han hur antispsykosläkemedel fungerar i hjärnan, men han förklarade på ett sätt som jag fattade jättebra av. Och även varför man får biverkningar. Skitbra föreläsning! Meeen andra var så sjukt dålig, om depressioner, så jag och Sofia stack. Det kändes som om han inte alls visste vad det innebär, så jag sket i honom. Och nu är jag hemma :D

Men det värsta är att nu är jag ledig i två veckor....... Buuh! Fast idag ska jag nog njuta av ledigheten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0