devoured by guilt and cursed beyond control

Hallå! Jo, lilla Neija verkar ändå klara sig ganska bra. Eftersom att jag sov över imorse hann jag inte kolla till henne innan jag åkte, men hon springer runt och leker och hon äter som hon ska. Hon haltar lite när hon springer, men det är väl för att det kanske gör lite ont. Men det är nog ingen större fara eftersom att hon inte är uppsvälld längre och det gör inget om man känner och klämmer på tassen. Så än så länge är det ingen fara! Har ätit lite middag, och nu är Tobbe på besök.

Ska snart sätta mig i soffan och kolla på Top Model och äta B&J :D Fast det är ju i och för sig inte förrän åtta.. men ändå. Ska lägga mig tidigt ikväll, så jag är säker på att jag inte sover över imorgon, jag hatar verkligen det :P




Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

sötnos :)

2010-11-08 @ 19:56:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0