do you even know what it feels like?

Hallå! Jao, det går frammåt med rapporten i alla fall. Tog en paus och spelade en stund, har nu ätit middag och ska snart dricka lite kaffe. Ska börja skriva om en stund igen, försöka skriva en A4 till tror jag. Blir nog ganska bra! Imorron ska jag till skolan och träffa.. ja, vet inte om alla kommer, men tjejerna så ska vi hjälpas åt. Det kommer bli bra! Behöver all hjälp med att skriva rapporter jag kan få :P Höhö.

Och så har det kommit några konstiga gubbar och bytt munstycke i duschen (x Hurra, nu sprutar det inte vatten åt 16 håll. Positivt! :D Ehehe, lite kaffe nu sen ska jag snart fortsätta (: Hörs senare ikvääääll!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej!

Här snöar det som fxxx...... Blahhhh....

Hoppas du blir klar med rapporten och ser fram emot att läsa den-:)

Ha en skön dag!

2010-11-24 @ 08:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0