everything looks better when the sun goes down

Hallå igen! Vilken dag! Det var verkligen jättebra på opponeringen, hade nog ingen anledning alls att vara nervös. Okej är ganska nervös inför betyget måste jag erkänna, men det var jättekul att få höra vad andra tyckte om mitt arbete, och absolut att få tankar och idéer på vad man kan förbättra. Alla tips är välkommna! Och lagomt till att det var klart så hörde Anton, som jag gick med på Glada Hudik, av sig och sa att han var i Sundsvall så då gick jag och hängde med honom en stund. Känns jättebra när "gammla" kompisar hör av sig, då känner man sig speciell (:

Nu väntar en riktig stor kopp kaffe och så tror jag att jag ska spela wow i någon timme innan jag gör något mer! Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Så klart det gick bra! Du är bäst Sessan!

Jag ser fram emot att träffa dig i morgon. WIIIIIIIIIIIII

2010-11-05 @ 14:03:38
Postat av: En bögs liv

Okej ^^ Hihi, det är bra med mig. Förutom att jag inte sovit än! Anmäl dig gärna till dagens blogg! :)

2010-11-05 @ 15:20:35
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0