how can you give up the chance for us to work again?

Hejhej! (: Stillsam fredag, har spelat en massa Wow :D Fredrik är sjuk idag, så han stannar hemma från jobbet. Andreas som det redan var planerat att han skulle komma, kommer och så ska vi bara ta det lugnt hela kvällen. Sätta igång projektorn och kolla på True Blood. Blir trevligt!

För ett tag sen så när jag var till Karima så bjöd hon på kaffe, supergott var det. Det var en såndär espressobryggare (kokare?) från Lagerhaus, så såg jag en sån sist jag var där för 49 kr, så jag köpte en. Och jäklar vad gott kaffet blir! :D Och snabbt går det. Alla kaffeälskare borde testa en sådan!


(ja, spisen är jätteren!)

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Undrar om man kan använda den på en vanlig spis-platta? - I såna fall är det ett julklapps-önske-:)

Hälsa Frederik och Andreas!

Hoppas grabben snart blir frisk igen.

2010-11-12 @ 14:11:36
Postat av: Mammsen

Forresten skal du läse Fredriks Strages indläg i på-stan i dag:

http://www.pastan.nu/bloggen/inlagg/strages-kronika-38-aringens-idol-raknas-som-finkultur.3202

Han har helt ret.

2010-11-12 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0