i put on my daily facade but then, i just end up getting hurt again

Hallå! Nu har jag kommit hem igen, ätit både macka och kaka. ^-^ Det var värsta fail för jag glömde ta med mig kaffe innan jag gick, så jag fick värsta kaffehuvudvärken. -.-' Så jävla drygt. Så nu har jag druckit tre koppar, tagit en alvedon och ska hämta en till kopp så hoppas jag fan att det går över! Jävla beroende (x Men det gick jättebra på skolan, gjorde klart bakgrunden och så, så ikväll blir jag nog helt klar med kladden. Kanon! Var bra att träffa de andra, så man får lite idéer och förslag. Sen är det ju jättetrevligt att träffa dem överhuvudtaget också :D Hihi, men nu har jag fått ny energi så nu ska jag fasiken fortsätta plugga! (: Hörs lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0