i see you, and everything around me fades and i can't move

Godkväll! (: Hihi, lite godis så är nästan allt bra sen igen. Har även läst lite, vilket också kan få mig på mycket trevligare humör. Nu väntas en sista kopp kaffe för idag, och så kikar jag på när Fredrik spelar. Kul kul! När jag lägger mig ska jag läsa tills ögonen svider :D Och imorgon är jag ledig, så då börjar jag officiellt med rapporten. Nu har jag läst tre böcker av de sju (åtta?) obligatoriska böckerna, varav två stycken är helt onödiga (den ena är om aspergers och den andra om ADHD/DAMP, så den ena har jag inte ens köpt och den andra väntar jag med) för att jag ska skriva om Bipolär sjukdom, så en sista bok att läsa. Men den blir nog mest som en uppslagsbok, precis som Psykiatri boken. Ska bli kuuul! :D

Jaja, snart är kaffet klart och jag ska kika en stund till på när Fredrik spelar. Hörs imorron!



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Spännande!

Ha en skön dag!

Puss o kram

2010-11-22 @ 08:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0