if we only had a way to make it all fall faster every day

Hallå! Nu har Andreas precis åkt, och vi har spelat TP igen. Vann en gång, hurra! Haha. Fock var Andreas så pass dum så han lämnade sitt Xbox här.. Haha, jag som skulle behöva börja plugga :P Men det blir nog inte förrän imorron efter föreläsningen. Ska försöka läsa klart så mycket som möjligt ur "Familje Fokuserad Omvårdnad" idag, men den är så dryg att läsa! :o Bädda ner mig i soffan med en god kopp kaffe... Hihi, myyysigt va? ;D Men jag har ju valt ämne i alla fall, tänkte ta om Bipolär sjukdom, vi ska skriva en rapport som förra uppgiften. Och eftersom att jag redan har ganska stor kunskap om den sjukdomen så behöver jag inte lägga ner energi på en massa fakta och sånt, för jag kan ju redan sjukdomen. Så då är en bit avklarad i alla fall! Det gäller att tänka praktiskt ;D

Nä, ta och läsa lite då kanske! (: Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0