it hurts breathing alone

Godkväll! Har inte tittat på True Blood än, det blev New Moon istället ^-^ Fast nu ska jag underhålla migsjälv med några avsnitt True Blood, upptäckte att jag aldrig tittade klart på säsong två av någon anledning. Lite skumt blir det ju att läsa boken sen dock, för det är nästan samma grejjer som händer men inte helt. Bara nästan :D Jag tror inte att jag hade fastnat så mycket för böckerna som jag gjort, om det inte berodde på att jag sett serien. Älskar True Blood! Nästan lika mycket som jag älskar Twilight och Harry Potter.. Men bara nästan <:

Ätit middag har jag gjort, duktiga mig. Stekte potatisbullar, haha. Blev faktiskt bra! :D Ehehe. Whatever. Göra lite isvatten och sedan True Blood! :D



Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Vad kul att du är med i dagens blogg ;) Lägger upp vinnaren senare. Btw, snart kommer jag ha en tävling då jag lottar ut bloggsvarinbjudningar, håll koll :)

2010-11-05 @ 22:41:47
URL: http://morgans.nu
Postat av: En bögs liv

KOLLA OM DET VAR DU SOM VANN! :D

2010-11-05 @ 23:12:56
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0