it's cold and loveless, i won't let you be denied

Hallå! Puuh, nu är jag klar med min rapport, hallelujah! Vette fan hur bra det blev, men. Ska be folk läsa den innan jag skickar in den. Dock så känns det så dumt, för jag trodde att jag skulle hinna klar till ett så jag kunde gå på föreläsningen, men det gjorde jag inte. Jag ville bli klar helt idag, så jag missade två föreläsningar. Känns respektlöst, men vafan. Dessutom känns det som om jag håller på att få lite mer feber (x Tur att det inte är obligatoriska föreläsningar.

Hur som hellst ska jag snart åka hem, eller jag ska se om jag kan övertala Fredrik att åka en snabbis på stan med mig först, måste hämta medicin och så har jag spanat in en klänning jag vill köpa! (: Jääättefin är den ^-^ Ska förhoppningsvis, om inget kommer ivägen, ut med Kajpaj på fredag (hihi, längtar!), och då vill jag ha en ny klänning :D ..To be continued..! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0