it's gonna take a long time to love

Hallå hallå! Ja, då har jag både varit ut i snön och handlat (kom ihåg att det tar 40 minuter i vanliga fall att handla, så det tog typ en timme nu. Lätt värt det!), gjort pepparkakor och fixat. Kan ju säga att de där skorna jag köpte, om ni minns? De svart låga, "spetsiga" med guldnitar? De är vaaarma :D Och blev inte ett dugg blöt, positivt! Däremot så det första jag gjorde när jag kom utanför porten var att halka och ramla. Faail! :D Men nu har jag i alla fall bakat pepparkakor och så också, sååå gott :D Ska alldeles snart, tror jag, trycka igång projektorn och kolla på Number 23, och äta lite pepparkakor :D Hihi, ja jag älskar pepparkakor utifall ni inte riktigt fattat det än ^-^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0