must keep my secrets untold until the wrongs are right

Hallå! Har just tagit en låång dusch. Jag tycker inte om att duscha, jag tycker att det är jobbigt. Gruvar mig i flera timmar innan jag ska duscha, haha. Som jag sagt tidigare gör inte det att jag inte duschar, det tar bara mer energi än andra saker. Kom även på nu en av orsakerna till varför jag tycker att det är så jobbigt; när jag duschar så på något vis så tänker jag alltid på allt då. Hur livet ser ut, vad som är bra, vad som är dåligt. Oftast på det jag tycker är dåligt, och sånt jag inte kan hantera i vanliga fall. Saker och tankar jag stoppar undan i vardagen för att jag inte orkar ta tag i det, det kommer när jag duschar. Och idag var det väldigt jobbigt faktiskt.

Fredrik för mer än gärna komma hem nu, så jag får lite sällskap. Sen måste jag ju göra någon middag också.. palla (x 


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej,

Frederik kikade förbi för lite kaffe och prat innan han åkte hem till dig.

Det var väldigt trevligt.

Hoppas du får en skön dag!

2010-11-08 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0