never forget these choices were made by me

Hallå! Riktig slödag idag, love it! Jag nördar lite Wow och Andreas och Fredrik spelar Xbox. Men vi kom på att det är ju löööördag, så vi åkte och köpte (lite väl mycket, kanske) godis! Lösgodis och jättemycket chokladkakor. Jag älskar verkligen vitchoklad, så jag tänkte att jag skulle testa Marabous nya "Vinter Vit", och den är suupergod! I love it!


Ska försöka att inte äta upp för mycket godis innan middagen, haha. Brukar ju lätt kunna bli så! Hoppas att alla får en trevlig lördagkväll, verkar som om de flesta ska festa (: Men den här helgen blir det nördande och godis för min del!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Smaskens-:)

2010-11-13 @ 16:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0