now i've lied today

Goddag! Måndag idag som det verkar. Ganska pigg för att ha klivit upp vid tio; vi satt och spelade TP till halv tre inatt. Kul! Haha, det märks vilka ämnen man intresserar sig lite mer för än andra. Alla kan ju lite om det mesta, men man har sin lilla "nisch", mitt bästa är historia. Haha, på typ alla frågor som är efter 1900- talet (okej, världskrigen är min bästa kompis) är jag ganska blåst, men åren innan det är jag hyffsad på ;D Efter det var det sport eller geografi, och därefter konst och litteratur och sen underhållning och sista platsen gick överlägset till vetenskap! Yea!

Jaja, vaknade och såg att Mitzi spytt idag, igen. Hon gjorde det en period nästan varje dag så vi testade att avmaska henne, vilket verkade hjälpa, men nu har hon alltså spytt igen. >: Stackars! Förstår inte vad som kan vara fel...

Äta lite frukost och dricka kaffe, sen kanske det blir mer TP.. :D Have a good one!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej sessan,

Ett litet tips: prova ge henne lite gräs att tucka på. Hun kan ha hår från pälsen i magen-:)

TP är skit-kul. Jag är bäst på geografi och historia. Sämst på sport.

Jag är på träning. De är skit-kul!

Ha en skön dag!

2010-11-15 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0